Θερμή υποδοχή στους Παγκόσμιους Πρωταθλητές του σχολικού μπάσκετ – Παρών ο Αντιπεριφερειάρχης Αθλητισμού Τάκης Αντωνόπουλος

 

Σε κλίμα γιορτής και βαθιάς συγκίνησης πραγματοποιήθηκε σήμερα, Δευτέρα 22 Ιουνίου 2026, στο αεροδρόμιο «Ελευθέριος Βενιζέλος», η υποδοχή της Εθνικής Σχολικής Ομάδας Μπάσκετ, η οποία επέστρεψε θριαμβεύτρια από τη Σερβία, έχοντας κατακτήσει την κορυφή του κόσμου.

Η υποδοχή πραγματοποιήθηκε παρουσία της Υπουργού Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού, Σοφίας Ζαχαράκη, ενώ στο αεροδρόμιο βρέθηκε και ο Αντιπεριφερειάρχης Αθλητισμού της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας, Τάκης Αντωνόπουλος, προκειμένου να συγχαρεί και να καλωσορίσει τους τροπαιούχους μαθητές-αθλητές του Ιδιωτικού ΓΕΛ Αναγέννησης Πάτρας.

Την αποστολή συνόδευαν η Γεωργία Μητρογιάννη υπεύθυνη Φυσικής Αγωγής Σχολικού Αθλητισμού Β/βάθμιας Εκπαίδευσης Αχαΐας, καθώς και η καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής του σχολείου, Ιωάννα Αραμπατζή.

Υπενθυμίζεται ότι στον τελικό του Παγκόσμιου Σχολικού Πρωταθλήματος Μπάσκετ, που διεξήχθη στο Ζλάτιμπορ της Σερβίας, οι Πατρινοί μαθητές-αθλητές κατέκτησαν το χρυσό μετάλλιο, γράφοντας μια ακόμη λαμπρή σελίδα στην ιστορία του ελληνικού σχολικού αθλητισμού.

Το Ιδιωτικό ΓΕΛ Αναγέννησης Πάτρας εξασφάλισε τη συμμετοχή του στη διοργάνωση μετά την κατάκτηση του Πανελλήνιου Σχολικού Πρωταθλήματος Καλαθοσφαίρισης Λυκείων Ελλάδας και Κύπρου, επιβεβαιώνοντας τη διαχρονική δυναμική της Δυτικής Ελλάδας στον σχολικό αθλητισμό.

Ο Αντιπεριφερειάρχης Αθλητισμού συνεχάρη θερμά τους αθλητές, τους προπονητές και όλους όσοι συνέβαλαν σε αυτή τη σπουδαία επιτυχία, μεταφέροντας παράλληλα και τα συγχαρητήρια του Περιφερειάρχη Δυτικής Ελλάδας, Νεκτάριου Φαρμάκη.

Κατά την άφιξη της αποστολής, ο κ. Αντωνόπουλος δήλωσε: «Η τεράστια επιτυχία των μαθητών του Ιδιωτικού ΓΕΛ “Αναγέννηση” Πάτρας μας γεμίζει όλους με απερίγραπτη υπερηφάνεια και συγκίνηση. Απέδειξαν περίτρανα ότι το ταλέντο, όταν συνδυάζεται με συστηματική δουλειά, αφοσίωση και ομαδικό πνεύμα, δεν γνωρίζει σύνορα.»

 

Σχετικές δημοσιεύσεις