Συνάντηση και συνεργασία με τον Γενικό Γραμματέα του Υπουργείου Εσωτερικών κο Σάββα ΧΙΟΝΙΔΗ σήμερα στην Αθήνα.
Εξετάσαμε τις δυνατότητες νέων χρηματοδοτήσεων , την πορεία των έργων του «Αντώνης Τρίτσης» , του «Φιλόδημος» , των «Φυσικών Καταστροφών» , το επίπεδο απορρόφησης καθώς και την αναγκαιότητα νέων χρηματοδοτικών εργαλείων για την αυτοδιοίκηση.
Κάθε συνάντηση με τον κο Γενικό είναι χρήσιμη και ξεχωριστή , γιατί συνυπήρξαμε στην αυτοδιοίκηση την περίοδο 2014 -2019 αφού ήταν έμπειρος αυτοδιοικητικος ως δήμαρχος Κατερίνης πολλές θητείες και γι αυτό τα αποτελέσματα είναι πάντοτε μετρήσιμα και θετικά.
Τέλος να τονίσω ότι ο δήμος ΘΕΡΜΟΥ έχει την μέγιστη αξιοπιστία στα κέντρα των αποφάσεων , με μοναδική παραφωνία επιστολές αντιπολιτευόμενων θεσμικών που προσπαθούν ανεπιτυχώς πάντα, να υπονομεύσουν των αγώνα του δημάρχου , της δημοτικής πλειοψηφίας και των φορέων του δήμου.
Ολα αυτά θα δοθούν στην δημοσιότητα την κατάλληλη στιγμή για να βγάλουν οι πολίτες του δήμου μας , τα συμπεράσματα τους.
Σπύρος Κωνσταντάρας




