Συνάντηση Κωνσταντάρα με τον Σάββα Χιονίδη για την πορεία των έργων στον Δήμο Θέρμου

Συνάντηση και συνεργασία με τον Γενικό Γραμματέα του Υπουργείου Εσωτερικών κο Σάββα ΧΙΟΝΙΔΗ σήμερα στην Αθήνα.
Εξετάσαμε τις δυνατότητες νέων χρηματοδοτήσεων , την πορεία των έργων του «Αντώνης Τρίτσης» , του «Φιλόδημος» , των «Φυσικών Καταστροφών» , το επίπεδο απορρόφησης καθώς και την αναγκαιότητα νέων χρηματοδοτικών εργαλείων για την αυτοδιοίκηση.
Κάθε συνάντηση με τον κο Γενικό είναι χρήσιμη και ξεχωριστή , γιατί συνυπήρξαμε στην αυτοδιοίκηση την περίοδο 2014 -2019 αφού ήταν έμπειρος αυτοδιοικητικος ως δήμαρχος Κατερίνης πολλές θητείες και γι αυτό τα αποτελέσματα είναι πάντοτε μετρήσιμα και θετικά.
Τέλος να τονίσω ότι ο δήμος ΘΕΡΜΟΥ έχει την μέγιστη αξιοπιστία στα κέντρα των αποφάσεων , με μοναδική παραφωνία επιστολές αντιπολιτευόμενων θεσμικών που προσπαθούν ανεπιτυχώς πάντα, να υπονομεύσουν των αγώνα του δημάρχου , της δημοτικής πλειοψηφίας και των φορέων του δήμου.
Ολα αυτά θα δοθούν στην δημοσιότητα την κατάλληλη στιγμή για να βγάλουν οι πολίτες του δήμου μας , τα συμπεράσματα τους.
Σπύρος Κωνσταντάρας

Σχετικές δημοσιεύσεις