Στην εκπομπή « Καλημέρα» του Γιώργου Αυτιά στην τηλεόραση του SKAI φιλοξενήθηκε
σήμερα ( Κυριακή 7/4/2024) ο π. Αντιδήμαρχος Αγρινίου, ειδικός σύμβουλος του Δημάρχου Γ. Παπαναστασίου ,σε θέματα τουρισμού και ανάπτυξης.
Απαντώντας στις ερωτήσεις του δημοσιογράφου ο κ. Φλώρος αναφέρθηκε, μεταξύ άλλων, στα τεράστια
συγκριτικά πλεονεκτήματα της περιοχής και στάθηκε ιδιαίτερα στην ανάγκη ανάδειξης και αξιοποίησης
της Τριχωνίδας .
Επίσης στάθηκε στην υλοποίηση των μεγάλων έργων που έχουν εκτελεστεί ή υλοποιούνται στο Αγρίνιο και
έχουν αλλάξει τη φυσιογνωμία της πόλης.
Μάλιστα στο σημείο αυτό υπογράμμισε και τη συνεισφορά του Περιφερειάρχη Δυτικής Ελλάδας κ. Νεκτάριου Φαρμακη.
Τέλος ο κ. Φλώρος με την ιδιότητα του μέλους του Δ.Σ. του « Ταμείου Αρωγής Απόρων Φοιτητών της Ιεράς Μητροπόλεως Αιτωλίας και Ακαρνανίας» εξήρε την Πρωτοβουλία ίδρυσης από τον Μητροπολίτη κ. Δαμασκηνό.
Δείτε τη συνέντευξη του κ. Φλώρου στον Γιώργο Αυτιά.




