Στο πλαίσιο της περιοδείας του σε πολλές περιοχές της χώρας ο π.Υπουργός και υποψήφιος Ευρωβουλευτής του ΠΑΣΟΚ Γιάννης Μανιάτης βρέθηκε σήμερα ( Πέμπτη 16/5/2024) στο Αγρίνιο όπου
περιόδευσε στο Εμπορικό Κέντρο της πόλης συνομίλησε με πολίτες. μοίρασε το έντυπό του
ενώ αργότερα μίλησε σε στελέχη και φίλους του κινήματος σε κεντρικό μαγαζί εστίασης .
Σε μια εφ΄ όλης ομιλία ο κ.Μανιάτης επεσήμανε τα εξής:
<<Αποφάσισα να είμαι υποψήφιος γιατί θεωρώ ότι η επόμενη πενταετία θα καθορίσει το μέλλον της Ευρώπης, αλλά και το μέλλον της Ελλάδας μέσα στην Ευρώπη.
Σε όλες τις χώρες οι ευρωεκλογές έχουν και στοιχεία αντιπαράθεσης για τα εσωτερικά θέματα.
Είναι λογικό να συζητάμε και για τα ευρωπαϊκά θέματα αλλά και για τα προβλήματα της καθημερινότητας, την ακρίβεια στα τρόφιμα, το αίσθημα ανασφάλειας, την απαξίωση του συστήματος υγείας.
Οι επενδύσεις στην πράσινη ενέργεια, είτε με τη μορφή φωτοβολταϊκών είτε με τη μορφή ανεμογεννητριών, πρέπει να γίνονται γιατί αυτός είναι ο δρόμος της μετάβασης.
Αλλά θεωρώ ότι πρέπει να γίνονται προσφέροντας ανταποδοτικά οφέλη στις τοπικές κοινωνίες, κυρίως με τη μορφή διανομής μέρους των εσόδων στις περιοχές στις οποίες εγκαθίστανται.>>





