Το τμήμα καλαθοσφαίρισης της Γυμναστικής Εταιρείας Αγρινίου οργανώνει συνέντευξη τύπου που θα πραγματοποιηθεί τη Δευτέρα 29 Ιουνίου και ώρα 11:00 π.μ., στον 2ο όροφο του Παπαστράτειου Μεγάρου Αγρινίου.
Στο πλαίσιο της συνέντευξης τύπου θα παρουσιαστούν:
Οι νέοι προπονητές του τμήματος μπάσκετ της Γ.Ε. Αγρινίου.
Η νέα Διοικούσα Επιτροπή του τμήματος καλαθοσφαίρισης.
Το πρόγραμμα «GE AGRINIOU Next Gen 2026–2029», καθώς και η νέα φιλοσοφία και το όραμα της Γυμναστικής Εταιρείας Αγρινίου για τα επόμενα χρόνια.
Η παρουσία σας θα μας τιμήσει ιδιαίτερα και θα συμβάλει ουσιαστικά στη διάδοση της νέας προσπάθειας του συλλόγου μας.




