Και αυτό συνέβη την Κυριακή το βράδυ στο Μουσείο Άλατος όπου εκατοντάδες φίλοι ανταποκρίθηκαν στο κάλεσμα της «Διεξόδου» και απόλαυσαν ένα μαγευτικό τετράωρο που ξεκίνησε με τη δύση του ηλίου και ολοκληρώθηκε μισή ώρα μετά τα μεσάνυχτα.
Οι ήχοι του σαξόφωνου που έπαιζε ο Πάνος Βλαχογιάννης μέσα από τη βάρκα του που κινούνταν πάνω στη φεγγαρόστρατα και στη συνέχεια οι επιλεγμένες
μελωδίες κλασσικής, κινηματογραφικής και αργεντίνικης μουσικής ήταν η αιτία που “καθήλωσε” τους επισκέπτες πάνω στην ακτογραμμή του Ιονίου με ένα ποτήρι
κόκκινο κρασί στο χέρι που με αγάπη τους προσέφεραν τα κορίτσια του Μουσείου.
(Στο πλαίσιο της εκδήλωσης πραγματοποιήθηκε έκθεση εικαστικών δημιουργημάτων – ζωγραφισμένες πέτρες – της Μαρίας Προκ. Παυλοπούλου, το σύνολο δε των
εσόδων από την διάθεσή τους δόθηκαν σε εργαστήρι παιδιών με νοητική υστέρηση).





