Συλλαλητήριο με τίτλο «Σώστε τις λίμνες του Αχελώου – Όχι στον δεύτερο ξεριζωμό» πραγματοποιήθηκε σήμερα(30/6/2024) το πρωί στην γέφυρα Τατάρνας, από την Επιτροπή Αγώνα Ευρυτάνων και Αιτωλοακαρνάνων για τη σωτηρία των λιμνών του Αχελώου, Η Επιτροπή αντιδρά στα σχέδια για εγκατάσταση πλωτών φωτοβολταϊκών στις τεχνητές λίμνες.
«Η καταστροφή αυτή θα είναι η οριστική ταφόπλακα ολόκληρης της υπαίθρου των Δήμων Αγράφων, Αγρινίου και Αμφιλοχίας, καθώς κάθε σπιθαμή γης και κάθε λίτρο νερού δεσμεύονται μια για πάντα και μετατρέπονται σε αντικείμενα βιομηχανικής δραστηριότητας με μόνο σκοπό το εμπόριο ενέργειας», σημειώνεται στην ανακοίνωση της Επιτροπής και υπογραμμίζεται: «Πέραν της τεράστιας προσφοράς στον εξηλεκτρισμό της χώρας, τα φαραωνικά έργα των Υδροηλεκτρικών Σταθμών σε Κρεμαστά, Καστράκι και Στράτο, κανένα άλλο θετικό αντίκτυπο δεν έχουν επιφέρει, καθώς ολόκληρη η γύρω περιοχή έχει ερημοποιηθεί πλήρως. Οι πρωτοφανείς επιπτώσεις των έργων αυτών (30 θανάσιμα δυστυχήματα, αφανισμός 15 χωριών, σεισμοί, κατολισθήσεις, περιβαλλοντική, οικονομική και κοινωνική υποβάθμιση), συνετέλεσαν στον οριστικό ξεριζωμό της τοπικής κοινωνίας, στη μαζική αστικοποίηση και στη χαριστική βολή του πρωτογενούς τομέα της περιοχής».




