Σε επιφυλακή η κυβέρνηση

«  Κάποιοι καταφέραμε και ξεκλέψαμε λίγες μέρες διάσπαρτα μέσα στο καλοκαίρι και πήραμε κάποιες ανάσες, ευτυχώς».

Ενας από τους υπουργούς της κυβέρνησης, που αυτές τις ημέρες βρίσκεται σε επιφυλακή, εξηγεί γιατί δεν παραπονιέται που σε αυτόν έπεσε ο κλήρος να μείνει

πίσω. Η ολιγοήμερη ανάπαυλα της κυβερνητικής ηγεσίας δεν σημαίνει ότι στην κυβέρνηση «μπαίνει λουκέτο».

Εχει γίνει ένας προγραμματισμός για να βρίσκονται πάντοτε κάποιοι υπουργοί σε επιφυλακή, ώστε στην περίπτωση έκτακτου γεγονότος να μη δοθεί η εικόνα ότι

όλη η κυβέρνηση κάνει διακοπές.

Δεν εφησυχάζουν

Κάποιοι, βεβαίως, δεν θα κάνουν καθόλου διακοπές. Οπως η ηγεσία του υπουργείου Κλιματικής Κρίσης και Πολιτικής Προστασίας. Ο μέχρι στιγμής απολογισμός

της αντιπυρικής περιόδου κρίνεται ικανοποιητικός. Ωστόσο, όπως δείχνει η εμπειρία του παρελθόντος, αυτό μπορεί μέσα σε μια στιγμή να αλλάξει, οπότε δεν

υπάρχει περιθώριο εφησυχασμού. Και, ασφαλώς, ούτε σκέψη για ανάπαυλα.

 

www.kathimerini.gr

Σχετικές δημοσιεύσεις