Σ. Φάμελλος από το Αγρίνιο: Στην Αιτωλοακαρνανία επικρατεί εγκατάλειψη (Videos – Photos)

Περιοδεία στην Αιτωλοακαρνανία πραγματοποίησε σήμερα (Τρίτη 28/5/2024)  ο πρόεδρος της ΚΟ του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ Σωκράτης Φάμελλος  και αργά το βράδυ μίλησε σε συγκέντρωση στο Αγρίνιο (Πεζόδρομος Παπαστράτου)

.Στην πολιτική εκδήλωση χαιρετισμούς απηύθυναν:  ο βουλευτής Αιτωλοακαρνανίας Μίλτος Ζαμπάρας, ο Γιώργος Ξενάκης  Γραμματέας της Νομαρχιακής  Επιτροπής και οι υποψήφιοι ευρωβουλευτές Μάριος Κάτσης, Παναγιώτης Κουρουμπλής και Σπύρος Μολώνης ενώ παραβρέθηκαν o κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ Διονύσης Καλαματιανός, ο Διευθυντής της Κ. Ο. Θάνος Μωραΐτης η πρώην βουλευτής του  Μαρία Τριανταφύλλου και ο  Γρηγόρης Θεοδωράκης.

ΑΠΟΣΠΑΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΟΜΙΛΙΑΣ ΤΟΥ ΣΩΚΡΑΤΗ ΦΑΜΜΕΛΛΟΥ ΣΤΟ ΑΓΡΙΝΙΟ

Με την πολιτική της κυβέρνησης του κ. Μητσοτάκη πλήττεται συνολικά η χώρα μας, αλλά πολύ μεγαλύτερα είναι τα προβλήματα στην περιφέρεια.

Στη σημερινή περιοδεία στο Μεσολόγγι και στο Αγρίνιο, δυστυχώς επιβεβαιώσαμε ότι σε έναν τόσο μεγάλο και παραγωγικό νομό, όπως είναι η Αιτωλοακαρνανία, επικρατεί η εγκατάλειψη από την κυβέρνηση.

Οι οδικές συνδέσεις απουσιάζουν, δεν υπάρχει πολεοδομικός και αναπτυξιακός σχεδιασμός, καταργούνται φορείς περιβάλλοντος, πλήττεται το περιβάλλον και οι υδατικοί πόροι, υποβαθμίζονται οι υγειονομικές μονάδες, αδυνατίζει η αυτοδιοίκηση και ιδιωτικοποιούνται δημόσια αγαθά.

Χρειαζόμαστε μια άλλη πολιτική για την Ελλάδα, με βασική κατεύθυνση την πρόοδο.

Θέλουμε μια Ευρώπη πιο δυνατή, πιο δημοκρατική, πιο κοινωνική. Καλούμε τις Ελληνίδες και τους Έλληνες να συμμετέχουν στις ευρωεκλογές, στέλνοντας μήνυμα στην Ευρώπη και στην Ελλάδα. Και ιδίως στον κ. Μητσοτάκη, ότι τα πράγματα μπορούν να γίνουν διαφορετικά.

Για μια Ελλάδα που δεν θα υποφέρει από την ακρίβεια, για μια Ελλάδα με πιο δυνατή δημοκρατία, για μια Ελλάδα που θα εξασφαλίζει πρόσβαση στα αγαθά της Υγείας και της Παιδείας.

Η περιοδεία μας στην Αιτωλοακαρνανία ξεκίνησε με την επίσκεψη στο Νοσοκομείο του Μεσολογγίου και τη συνάντηση με το Σωματείο των Εργαζομένων και τη διοίκηση. Οι ήρωες της πανδημίας, όπως τους αποκαλούσε τότε ο κ. Μητσοτάκης, εξέφρασαν την έντονη ανησυχία τους για τα σχέδια της κυβέρνησης της ΝΔ.
Ο νέος Υγειονομικός Χάρτης που προωθείται, υποβαθμίζει περαιτέρω τη δημόσια υγεία, οδηγώντας τα νοσοκομεία σε αδιέξοδο. Και οι πολίτες και οι φορείς της Αιτωλοακαρνανίας ανησυχούν για τα σχέδια της κυβέρνησης για υποβάθμιση και κατάργηση του Νοσοκομείου Μεσολογγίου.
Την ίδια ανησυχία συνάντησα το πρωί της Τρίτης και στο κέντρο της πόλης. Οι πολίτες βλέπουν το εισόδημά τους να εξανεμίζεται από την αισχροκέρδεια, την ακρίβεια να καλπάζει, ενώ η κυβέρνηση σφυρίζει αδιάφορα, ακόμη και μέσα στη Βουλή.

Οι Οργανισμοί Εγγείων Βελτιώσεων επίσης βρίσκονται σε πλήρες ενεργειακό αδιέξοδο, καθώς έχουν μπλοκαριστεί οι ενεργειακές κοινότητες με επιλογές της κυβέρνησης.
Στο Μουσείο Άλατος Μεσολογγίου, είχα την ευκαιρία να εκφράσω τα συγχαρητήρια μου για την ανάδειξή του ως Ευρωπαϊκό Μουσείο για το 2024.
Αυτή η διάκριση αποτελεί αναγνώριση της πρωτοπόρας, σε κοινωνικό και εθελοντικό επίπεδο, προσπάθειας των ανθρώπων του Μουσείου και αποδεικνύει ότι οι τοπικές πρωτοβουλίες μπορούν να διαπρέψουν σε ευρωπαϊκό επίπεδο.
Διαπιστώνουμε ότι σε ένα τόσο μεγάλο και παραγωγικό νομό, όπως αυτός της Αιτωλοακαρνανίας, είναι διάχυτη η εγκατάλειψη από την κυβέρνηση.
Σοβαρές οδικές συνδέσεις δεν έχουν προχωρήσει.
Έχουν καταργηθεί οι δύο φορείς των προστατευόμενων περιοχών,
Μεσολογγίου και Αμβρακικού, ενώ είναι υπό αμφισβήτηση η βιωσιμότητα και η ύπαρξη των δημοτικών επιχειρήσεων ύδρευσης και αποχέτευσης, όπως με ενημέρωσαν οι εργαζόμενοι στη ΔΕΥΑ Μεσολογγίου.
Με την πολιτική της κυβέρνησης του κ. Μητσοτάκη πλήττεται συνολικά η χώρα και ιδιαίτερα η περιφέρεια.
Χρειαζόμαστε μια άλλη πολιτική για την Ελλάδα, με βασική κατεύθυνση την πρόοδο.

Σχετικές δημοσιεύσεις