«Oι ευχαριστίες» της Νατάσας Παζαΐτη μετά την επίσκεψή της στο Μουσείο Άλατος,στο Μεσολόγγι

Δύο δεκαετίες μετά την πρώτη επίσκεψή της στο Ιστορικό Μουσείο «Διέξοδος», η κυρία Νατάσα Παζαϊτη επισκέφθηκε σήμερα, αθόρυβα και

απροειδοποίητα, το Μουσείο Άλατος αφήνοντάς μας «τις ευχαριστίες της» τις οποίες από καρδιάς ανταποδίδουμε.

 

Μουσείο Άλατος – Salt Museum

Σχετικές δημοσιεύσεις