Την Παρασκευή και το Σαββατοκύριακο τα στελέχη της Νέας Αριστεράς Παναγιώτης Σκουρλέτης (πρώην Υπουργός) και Λεωνίδας Καρίγιαννης με κλιμάκιο συντρόφων της Νομαρχιακής Επιτροπής Αιτωλοακαρνανίας περιόδευσαν στο νομό μας.
Πρώτη συνάντηση στο Μεσολόγγι με αντιπροσωπεία της Διοίκησης του Εργατικού Κέντρου. Στη συνέχεια με εκπρόσωπο του ΤΟΕΒ Μεσολογγίου καθώς και με τον Συντονιστή του Πανελληνίου Δικτύου Παράκτιων αλιευτικών συλλόγων. Ακολούθησε επίσκεψη στην ντάπια “Λουνέτα” όπου γράφτηκε ο αιματηρός επίλογος την νύχτα της ΕΞΟΔΟΥ που φέτος συμπληρώθηκαν 200 χρόνια.
Το κλιμάκιο μετέβη και στη Βόνιτσα όπου έγινε εκτενής ενημέρωση για τα μεγάλα προβλήματα του Αμβρακικού κόλπου.
Το απόγευμα η αντιπροσωπεία κατέληξε στο Αγρίνιο στην αγροτική κινητοποίηση στην κεντρική πλατεία. Ακολούθησε συνάντηση και συζήτηση με συντρόφους, στελέχη της Νέας Αριστεράς Αιτωλοακαρνανίας.
Τα προβλήματα που αναδείχθηκαν απο την περιοδεία τα σταχυολογούμε ως εξής:
-Όπως σε όλη την Ελλάδα η περιφέρεια μαραζώνει. Το μεγαλύτερο μέρος των εργαζόμενων απασχολείτε στην εστίαση. Μεγάλες επιχειρήσεις πλέον δεν υπάρχουν στο νομό -Τα νοσοκομεία του νομού είναι και αυτά υποστελεχωμένα.
-Ο πρωτογενής τομέας, το μεγάλο πλεονέκτημα του νόμου, συρρικνώνεται.
-Οι ενεργειακές κοινότητες, ως ανάχωμα στην αύξηση του ενεργειακού κόστους, συναντούν την εχθρότητα της πολιτείας.
-Οι αρδευτικές υποδομές του νομού, έχοντας ζωή άνω των 50 ετών και δεν αντέχουν πλέον.
-Σχέδιο για τον πρωτογενή τομέα δεν υπάρχει.
-Οι αλιείς του Αμβρακικού προσπαθούν μόνοι τους να προσαρμοσθούν στα νέα δεδομένα της κλιματικής κρίσης.
-Η ακρίβεια, όπως παντού, συμπιέζει αφόρητα την ζωή της μεγάλης πλειοψηφίας του κόσμου.





