Πρώτη ημέρα της διήμερης περιοδείας του Υφυπουργού Υγείας Μάριου Θεμιστοκλέους σε
Αιτωλοακαρνανία και Αχαΐα. Τον Υφυπουργό συνοδεύει ο Διοικητής της 6ης ΥΠΕ Γιάννης Καρβέλης.
Αρχικός σταθμός το ΓΝ Μεσολογγίου όπου η υποδοχή έγινε από την Διοικήτρια της υγειονομικής μονάδας
Ελένη Φιλιπποπούλου.
Σε δήλωσή του ο κ. Γ. Καρβέλης ανέφερε ότι το: Το ΓΝ Μεσολογγίου ούτε κλείνει, ούτε αλλάζει χαρακτήρα




