Γ.Α.Σ Αγρινίου – Εκλογές 2026: Η Νέα Διοίκηση | Πρόεδρος ξανά ο Παναγιώτης Καψάλης

Με ιδιαίτερη χαρά ανακοινώνουμε τη σύνθεση του νέου Διοικητικού Συμβουλίου του συλλόγου μας, όπως προέκυψε από τις εκλογές του Ιουνίου 2026.
Συνεχίζουμε δυνατά, με όραμα, θέληση και πάθος, την πορεία ενός συλλόγου που έχει καταξιωθεί ως ένα από τα κορυφαία σωματεία στίβου της Ελλάδας. Με οδηγό την αγάπη μας για τον αθλητισμό και τα παιδιά, συνεχίζουμε να εργαζόμαστε καθημερινά για την ανάπτυξη του στίβου στο Αγρίνιο και τη δημιουργία ακόμη περισσότερων ευκαιριών για τα παιδιά και τους αθλητές μας.
Το νέο Διοικητικό Συμβούλιο αποτελείται από γονείς αθλητών και ανθρώπους με διάθεση για προσφορά και όρεξη για δουλειά:
🔹 Πρόεδρος: Παναγιώτης Καψάλης
🔹 Αντιπρόεδρος: Δέσποινα Γράβαλου
🔹 Γραμματέας: Πέτρος Μοσχολιός
🔹 Ταμίας: Κωνσταντίνος Ματσούκας
🔹 Μέλος: Χριστίνα Δαλάτση
Ευχαριστούμε θερμά όλα τα μέλη του συλλόγου για την εμπιστοσύνη τους. Δεσμευόμαστε να συνεχίσουμε με την ίδια συνέπεια, υπευθυνότητα και αγάπη, ώστε ο σύλλογός μας να παραμείνει σημείο αναφοράς στον ελληνικό στίβο.
Συνεχίζουμε μαζί… για έναν ακόμα πιο δυνατό σύλλογο!

Σχετικές δημοσιεύσεις