Απόπειρα εμπρησμού του σπιτιού του κατήγγειλε κάτοικος του Γαλατά

Απόπειρα εμπρησμού στο σπίτι του κατήγγειλε στην Αστυνομία ένας κάτοικος του Γαλατά.

Η Αστυνομία παρέπεμψε το θέμα στην Πυροσβεστική η οποία κλήθηκε τις πρώτες πρωινές ώρες προκειμένου να σβήσει την φωτιά.

Ο ιδιοκτήτης είπε ότι η απόπειρα έγινε με την τοποθέτηση και το κάψιμο άχυρου στην πόρτα του σπιτιού.

Την προανάκριση διενεργεί η Πυροσβεστική Υπηρεσία Μεσολογγίου.

www.aixmi-news.gr

Σχετικές δημοσιεύσεις