6η ΥΠΕ: Δράσεις Αγωγής Υγείας στα Δημοτικά Σχολεία Αμφιλοχίας

Στο πλαίσιο των δράσεων Αγωγής Υγείας του σχολικού έτους 2025–2026, πραγματοποιήθηκαν ενημερωτικές και εκπαιδευτικές παρεμβάσεις στους μαθητές του 1ου και του 3ου Δημοτικού Σχολείου Αμφιλοχίας, με στόχο την προαγωγή της υγείας, την πρόληψη και την καλλιέργεια υγιών στάσεων και συμπεριφορών.
👨‍⚕️👩‍⚕️ Στη δράση συμμετείχαν:
▪️ Ιωάννου Ανδρέας, Επιμελητής Α΄ Γενικής Ιατρικής (Π.Ι. Σαρδινίων)
▪️ Τσακάλου Κυριακή Ευαγγελία, Επιμελήτρια Β΄ Γενικής Ιατρικής (Π.Ι. Λουτρού)
▪️ Κρίκα Μάρθα, Νοσηλεύτρια Κ.Υ. Αμφιλοχίας
▪️ Τσιλίκη Αικατερίνη, Νοσηλεύτρια Κ.Υ. Αμφιλοχίας
📚 Τα θέματα που παρουσιάστηκαν:
✅ Πρόληψη Ατυχημάτων
✅ Πρώτες Βοήθειες για Παιδιά
✅ Αναπνέω Καθαρό Αέρα
✅ Αλλεργίες στα Παιδιά
🙋‍♀️🙋‍♂️ Οι μαθητές της Ε΄ και ΣΤ΄ τάξης συμμετείχαν με ιδιαίτερο ενδιαφέρον, θέτοντας ερωτήσεις και συμβάλλοντας ενεργά σε έναν δημιουργικό διάλογο γύρω από θέματα πρόληψης, υγείας και ασφάλειας.
💡 Η θετική ανταπόκριση των παιδιών ανέδειξε τη σημασία αντίστοιχων δράσεων στον σχολικό χώρο, οι οποίες ενισχύουν τις γνώσεις και τις δεξιότητές τους για την προστασία της υγείας τους στην καθημερινή ζωή.
🤝 Ευχαριστούμε θερμά τις Διευθύνσεις και το εκπαιδευτικό προσωπικό του 1ου και του 3ου Δημοτικού Σχολείου Αμφιλοχίας για την άριστη συνεργασία και τη συμβολή τους στην επιτυχή υλοποίηση των δράσεων.

Σχετικές δημοσιεύσεις