Στο πλαίσιο των δράσεων Αγωγής Υγείας του σχολικού έτους 2025–2026, πραγματοποιήθηκαν ενημερωτικές και εκπαιδευτικές παρεμβάσεις στους μαθητές του 1ου και του 3ου Δημοτικού Σχολείου Αμφιλοχίας, με στόχο την προαγωγή της υγείας, την πρόληψη και την καλλιέργεια υγιών στάσεων και συμπεριφορών.





